Regulamin
REGULAMIN PŁATNOŚCI
Centrum Terapeutyczne Mindwell
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług, warunki płatności oraz prawa i obowiązki Usługodawcy i Klienta w Centrum Terapeutycznym Mindwell, prowadzonym przez MNCO Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Definicje:
- Usługodawca – MNCO Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, KRS 0000980184, NIP 6762621005, REGON 522468443, kapitał zakładowy 5 000,00 zł, z siedzibą w Polsce, zwany dalej również „Centrum Terapeutycznym Mindwell” lub „Mindwell”.
- Klient – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług świadczonych przez Usługodawcę.
- Usługi – konsultacje, terapie oraz inne formy wsparcia psychologicznego oferowane przez Centrum Terapeutyczne Mindwell.
- Wizyta – umówione spotkanie Klienta ze specjalistą w ramach oferowanych Usług.
- Pakiet – zestaw Usług oferowanych przez Usługodawcę w promocyjnej cenie.
- Dane kontaktowe Usługodawcy:
- Adres siedziby: ul. Twardowskiego 42/2, 30-312 Kraków
- Strona internetowa: www.terapiamindwell.pl
- System rezerwacji: https://app.zencal.io/u/beniamin-zwierzynski
- Adres e-mail do reklamacji: kontakt@terapiamindwell.pl
§ 2. ZASADY PŁATNOŚCI
- Pierwsza wizyta:
- Płatność za pierwszą wizytę ma charakter przedpłaty i stanowi opłatę za rezerwację czasu specjalisty.
- Opłata za pierwszą wizytę nie podlega zwrotowi, niezależnie od tego, czy Klient pojawi się na umówionej wizycie.
- Specjalista pozostaje do dyspozycji Klienta w umówionym terminie, nawet jeśli Klient nie stawi się na wizytę.
- Kolejne wizyty:
- Płatność za kolejne wizyty odbywające się w siedzibie Centrum Terapeutycznego dokonywana jest po zakończeniu wizyty.
- W przypadku wizyt realizowanych zdalnie, płatność może być wymagana przed rozpoczęciem wizyty, zgodnie z informacją przekazaną podczas rezerwacji terminu.
- Pakiety usług:
- Płatność za pakiety usług dokonywana jest z góry.
- Opłata za pakiet nie podlega zwrotowi.
- Klient ma 180 dni kalendarzowych od daty zakupu pakietu na wykorzystanie wszystkich zawartych w nim wizyt.
- Po upływie 180 dni niewykorzystane wizyty przepadają bez możliwości otrzymania zwrotu za niewykorzystane świadczenia.
- Odwołanie wizyty:
- W przypadku odwołania wizyty przez Klienta na mniej niż 24 godziny przed planowanym terminem, opłata za wizytę należy się w pełnej wysokości.
- Odwołanie wizyty z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzin nie powoduje naliczenia opłaty za niewykorzystaną wizytę (nie dotyczy pierwszej wizyty, która jest zawsze płatna z góry i bezzwrotna).
§ 2a. SZKOLENIA I WEBINARY ONLINE
- Usługodawca oferuje możliwość zakupu szkoleń i webinarów realizowanych w formie online poprzez stronę internetową lub inne udostępnione kanały sprzedaży.
- Płatność za szkolenia i webinary online dokonywana jest z góry i stanowi warunek udziału w wydarzeniu.
- Klient ma prawo do rezygnacji z udziału w zakupionym szkoleniu lub webinarze online i uzyskania zwrotu płatności, pod warunkiem zgłoszenia rezygnacji nie później niż na 48 godzin przed planowanym terminem wydarzenia.
- Rezygnacja powinna zostać zgłoszona drogą mailową na adres: kontakt@terapiamindwell.pl.
- Rezygnacje zgłoszone po upływie tego terminu nie uprawniają do zwrotu kosztów, niezależnie od przyczyny nieobecności Klienta.
- W przypadku odwołania wydarzenia przez Usługodawcę, Klientowi przysługuje pełny zwrot wniesionej opłaty.
§ 3. METODY PŁATNOŚCI
- Centrum Terapeutyczne Mindwell akceptuje następujące formy płatności:
- Płatność gotówką w siedzibie Centrum Terapeutycznego
- Płatność kartą płatniczą
- Przelew bankowy na rachunek Usługodawcy
- Płatności elektroniczne poprzez system płatności online udostępniony na stronie internetowej Usługodawcy
- W przypadku płatności przelewem bankowym, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przed rozpoczęciem wizyty oraz przesłania potwierdzenia przelewu na adres email wskazany przez Usługodawcę.
§ 4. FAKTURY I DOKUMENTY KSIĘGOWE
- Usługodawca wystawia faktury zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
- Faktury wystawiane są na żądanie Klienta, po uprzednim przekazaniu niezbędnych danych.
- Faktury mogą być przesyłane drogą elektroniczną na adres email wskazany przez Klienta.
§ 5. REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczonych usług.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres siedziby Usługodawcy lub drogą elektroniczną na adres email: kontakt@terapiamindwell.pl.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie Klienta.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i informuje Klienta o sposobie jej rozpatrzenia.
§ 6. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Klientów jest MNCO Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia usług, realizacji płatności oraz w celach księgowych i podatkowych.
- Klientowi przysługują prawa wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://www.terapiamindwell.pl/polityka-prywatnosci/
§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z dniem publikacji zmienionego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Klient korzystający z usług Centrum Terapeutycznego Mindwell akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Ewentualne spory powstałe w związku ze świadczeniem usług przez Usługodawcę rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
Regulamin obowiązuje od dnia: 16.05.2025
MNCO Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Twardowskiego 42/2 30-312 Kraków KRS: 0000980184 NIP: 6762621005 REGON: 522468443 Kapitał zakładowy: 5 000,00 zł